Train with
the bestSport hydratation

chrome
chrome
vlny

Vhodný od 6 do 18 rokov

Skús iontové izotonické a hypotonické sirupy a nápoje Championt a trénuj 
s najlepším. Ak máš odhodlanie a chuť sa zlepšovať, poď do toho naplno!

obrázok slider

Championt je vhodný pre športovcov už od 6 rokov.

obrázok slider

Championt obsahuje Palatinózu čo je novinka vo svete cukrov. Ide o prírodnú zložku bez Éčok, má príjemnú sladkú chuť.

obrázok slider

Championt je pre športovcov, ktorí vykonávajú fyzickú aktivitu minimálne 1 hodinu pri tepovej frekvencii 130 tepov/min. Posilkáčom sa tento nápoj neodporúča.

obrázok slider

Championt nájdeš v podobe izotonického aj hypertonického nápoja alebo sirupu. Zisti viac v produktoch alebo na blogu.

obrázok slider

Športovec má vyššiu stratu tekutín a minerálov ako je obvyklé. Bez minerálnych látok dôjde k narušeniu vnútorného prostredia bunky a tým stráca fyzickú výkonnosť. Ak chceš patriť medzi TOP šampiónov, poctivý pitný režim je základ.

obrázok slider

chrome
curve
navigačný obrázok slider
navigačný obrázok slider
navigačný obrázok slider
navigačný obrázok slider
navigačný obrázok slider
navigačný obrázok slider
oval
leafs
test

Prečo piť
Championt

ikona

6Osviežujúcich príchutí

ikona

7Vitamínov a minerálov

ikona

10%Ovocnej šťavy

ikona

500ml osvieženia

background

Objav v sebe
šampióna
a ukáž ostatným,
že na to máš

Princíp je jednoduchý. Ľudské telo sa pri športovej aktivite zahrieva a čím dlhšie a intenzívnejšie sa zahrieva, tým viac sa potíš = ochladzuješ, zbavuješ sa vody, ale tiež energie, dôležitých minerálov, ktoré potrebuješ doplniť.

Dehydratácia svalu o 3% = až do 10% úbytku sily, 8% rýchlosti. Championt ti doplní všetky potrebné minerály a únava ide bokom, tvoje výsledky sa zlepšujú.

Tak čo? Ideš do toho?

parallax
parallax
parallax
chrome
test

Championt ti doplní všetky potrebné minerály a únava ide bokom, tvoje výsledky sa zlepšujú.

arrow arrow
obrázok slider

1. ČO SA DEJE KEĎ MAKÁŠ?

Makáš a postupne sa z teba okrem vody vyplavujú minerály, hlavne sodík

obrázok slider

2. ELEKTROLYTY

Elektrolyty – sú zjednodušene povedané minerály, ktoré hrajú kľúčovú rolu pri správnej hydratácii. Počas tréningu (dynamického, aerobného charakteru) tieto elektrolyty rapídne strácaš. Elektrolyty sú sodík, draslík, vápnik, horčík, chloridy a železo.

obrázok slider

3. PREČO HO POTREBUJEŠ ?

Ak by si počas tréningu dopĺňal do svojho tela iba čistú vodu, nastane situácia, kedy zvyšné minerály ešte viac zriediš a vo výsledku budú telesné ionty ešte v nižšej koncentrácii ako pred doplnením vody. Ty strácaš, energiu, rýchlosť, si K.O.

obrázok slider

4. KTORÝ KEDY?

Pri iontových nápojoch sa zaoberáme tzv. osmolalitou. Osmolalita je množstvo rozpustenej látky napr. vo vode. Množstvo vody a minerálov privedených do organizmu musí byť v rovnováhe, preto sa rieši osmolalita hypotonických a izotonických nápojov.

obrázok slider

IZOTONICKÝ

30 min. pred a po výkone Je vhodný pre optimálnu hydratáciu a naplnenie zásob pred tréningom a po tréningu. Doplníš ním jednoduché a komplexné sacharidy, dosiahneš lepšiu svalovú regeneráciu a podporu imunity. Osmolalita je rovnaká ako v krvnej plazme, oproti hypotonickému nápoju sa vstrebáva pomalšie.

obrázok slider

HYPOTONICKÝ

počas výkonu Slúži na optimálne udržanie svalovej hydratácie. Menej zaťažuje tráviaci trakt, látky sa absorbujú rýchlejšie. Osmolalita je nižšia ako v krvnej plazme. Ak nedopĺňaš elektrolyty môže u teba dôjsť k svalovým kŕčom, únave slabosti.